vrijdag 3 september 2010

Last.fm

Ingelogd op last.fm en daar via mijn voorkeuren (folk, iers, vocaal, vrouwelijke mannelijke solisten i.c. Van Morrison, crhistie Moore, Sinead o Connor, Sandy Denny, Joe Cocker en zo meer.) Een eldorado voor de muziekliefhebber, maar niet voor mij. Ik zet liever gewoon een muziekje op, of laat mij door een radiozender verrassen, zonder steeds actief bezig te hoeven zijn. Neemt niet weg dat dit de toekomst is. Als ik op www.zoeken.bibliothek.be kijk kunnen wij van de vlamingen wat leren. Ik denk dat veel publiek deze links met last.fm zeer zouden waarderen. Ook iets voor onze catalogus zou ik denken. Ga ik inbrengen!

1 opmerking:

  1. De bibliotheken in Vlaanderen werken nauw samen en zo te zien loont dat. We kunnen er zeker een voorbeeld aan nemen hoewel we in Drenthe ook op de goede weg zijn.
    Linken naar last.fm, maar ook andere muzieksites lijkt me een prima idee.

    BeantwoordenVerwijderen